Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեկ զինված Չապաևը տասն անզեն Նապոլեոն արժի

Մեկ զինված Չապաևը  տասն անզեն Նապոլեոն արժի
22.07.2016 | 01:44
Դիտվել է՝ 3982

Մեկնաբանություններ